torek, 17. oktober 2017

Sveti krst v zlati barvi

Hej,
Je bil ponedeljek uspešen in ustvarjalen? Jaz sem včeraj naredila vabila za krst. Danes pa lahko pokažem tole voščilnico za krst v zlati barvi. Tokrat sem se igrala z Gansai Tambi Starry Colors. Izrezala sem valovit pravokotnik s šivi in rob pobarvala z zlato barvo, prav tako tudi izrez sveti krst, večji križ in volančke angelčkove oblekice. Ker sem želela ime v isti zlati barvi, sem se ga lotila kar napisati s čopičem. No, ja...bo potrebno še malo vaje za brush lettering :) 




Uporabila sem:

  • Gansai Tambi Starry Colors
  • Cottage Cutz: angel, križ
  • Najlepši par: valoviti pravokotnik s šivi, sveti krst
  • Ranger TH vodni čopič
  • Distess blazinice - barvanje angelčka


Pozdravček,
Tamara

Ni komentarjev:

Objavite komentar