nedelja, 29. januar 2017

Altenew: Male štampiljke

Še vedno sem pri kazanju stare zaloge :) Tale je narejena z Altenew tamalimi štampiljkicami iz seta Vintage Flowers. Se mi zdi, da na tamanjše štampiljke kar malo pozabimo. Jaz sem si tokrat naredila svoj vzorčast papir. Pobrskala sem po škatli z ostanki papirja in našla ravno pravšnji trak v beli in malce večjega v oranžni barvi. Zato je odločitev padla, da bodo tudi rožice oranžne. Z šablonicami Lawn Fawn Stitched Borders sem "izrezala" ozadje in naredila rob na oranžnem papirju. Dodala sem napis Najlepšega para in voščilnica je narejena. 

Pozdarvček do naslednjič,
Tamara

4 komentarji:

  1. Ja, res ponavadi pozabimo na manjše štampiljke, pa so tako primerne za izdelavo ozadja. Topla in elegantna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si uporabila majhne štampiljke za izdelavo ozadja. Voščilnica je polna energije in topline. Prinaša sonce v to megleno nedeljo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno ozadje in luštna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito ozadje si naredila. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši