petek, 11. november 2016

Praznične voščilnice: Sladkorne palčke

Danes se javljam z novo praznično voščilnico. Na belo osnovo za voščilnico sem prilepila rdeč papir in na drugi bel papir odtisnila napis iz seta Neat & Tangled Bright Baubles s pomočjo Mistija. Napis sem želela v dveh barvah in ker je štampiljka takšna, da ni ravno najboljše, da bi naredila rahlo operacijo in jo razrezala, sem maskirala naprej vse kar je odtisnjeno s črno barvo in besedico joyful odtisnila z rdečo blazinico. Nato sem marskirala besedico joyful in odtisnila preostali napis s črno blazinico. Sladkorne palčke in mašnico sem uporabila iz seta Topel Dom Najlepši par. Ju izrezala in prilepila s 3D blazinicami. Za pikico na i sem odtisnila zvezdice z zlato Delicata blazinico.

Voščilnico lepim v Galerijo Novembra.

Pozdravček,
Tamara

3 komentarji:

  1. Preprosta in čarobna praznična voščilnica!
    Všeč so mi zvezdice, ki tako lepo migljajo ter krasen napis!
    Sladkorne palčke so pa cukr na popolno celoto! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa. In sladka. :-) Všeč mi je dvobarvni napis.

    OdgovoriIzbriši