petek, 18. november 2016

Praznične voščilnice: Embosiranje z rezalno šablono


Prejšnji teden sem imela priložnost testirati šablono iz Alixpresa, o kateri je bilo veliko govora, da reže in ne reže...skratka cel kup težav povzroča. Tudi prijateljici ni čisto perfektno odrezalo, zato jo je prinesla k meni in testirale sva v BigShot Plusu. Šablona odreže čisto super, le da sva jo spusile skozi dvakrat (naprej in nazaj) po eni in dvakrat po drugi diagonali. Testirat jo še moram na Precision base plate in mislim, da tudi ne bo težav. 


Enkrat sem dobila papir, ki je malce debelejši, rahlo deluje plastičen in sem testirala kako se obnese šablona na tem papirju. Rezultat mi je zelo všeč, šablona sicer tega papirje ne odpreže, zareže pa krasno v njega in naredi fantastično ozadje. Res pride svetovno, ravno malo popestri ozadje in tako je nastalo 6 preprostih voščilnic. Šablona je skoraj enako velika kot moje kvadratne osnove za voščilnice zato sem izrez na vsaki strani za milimeter skrajšala, da sem dobila malo rdečega roba. Ker nisem želela preveč zakriti ozadja sem dodala le napis. Napise sem odtisnila z Mistijem, ker mi je všeč, da lahko dvakrat ali trikrat odtisnem in dobim res lep in močan odtis. 

Pa same preseodite kako mi je uspelo, moram reči, da mi je šablona uporabljena na ta način veliko bolj všeč, kot če bi iz nje dobila cel izrez - no mogoče morem pa samo nagruntati kakšno fajno postavitev z izrezom, pa si še premislim :) 

Voščilnice lepim v galerijo Novembra. Uporabila sem:
- Krogi s šivi
- Odprti tag pentlja
- Štampiljko Naj praznično veselje...



Pozdravček, 
Tamara

3 komentarji:

  1. Krasne praznične. Tole embosiranje rezalnih šablon lepo izpade.
    Te božične krogle so čudovite! Si mi dala krasno idejo za moje praznične.
    Nikakor se jih ne uspem lotit. Mogoče pa bo sedaj kaj ;)

    OdgovoriIzbriši