nedelja, 11. september 2016

Layering vrtnice

No, pa imam spet eno objavo iz naftalina ;) Lastnostni slik pravijo, da so nastale cca 1,5 leta nazaj. To so bile moje prve layering štampiljke od Simon Say Stamp Many Thanks. Za njih sem se navdušila, ko sem videla tole objavo od Jennifer. Ko sem jih dobila, je bila tale ideja od Jennifer sevada prva, katero sem testirala. Najboljše je, če uporabiš temnejši oz bolj živo barvni papir. Potem pa z belo blazinico odtisneš en layer in nato drugi layer v barvi papirja. Pri meni sicer ni nastalo tako dobro, ker nisem imela dovolj temne roza blazinice in tudi bela blazinica ni najbolj kvalitetna in pigmentirana. Na sredini sem napis belo embosirala.



Spodnja pa je moja ideja, po mizi se mi je valjal tale bel listič, katerega sem poštempljala z Distress blazinicami. Odtisni niso ravno najbolj jasni. Sem se pred kratkim oborožila s Simon Says blazinicami in probam spet tale set štampiljk. Odtisnila sem napis iskrene čestitke. In vse skupaj z zelenim trakcem prilepila na roza osnovo za voščilnico.

Prav lepo vas pozdravljam, 
Tamara

Ni komentarjev:

Objavite komentar