ponedeljek, 18. julij 2016

Rojstvo z Neat&Tangled Itty Bitty Welcoming Committee

Punce, kako ste kaj? Moj vikend je bil totalno ustvarjalen. Mene je čisto obnorela prva pošiljka Neat & Tangled za mojo trgovinico. Sploh tale ovčka in zajček sta mi čisto zmešala glavo. Ne zamerite prosim, če se bosta pogosto pojavila v mojih objavah. Ko sem se ju prvič lotila barvati s FineColor alkoholnimi markerji v modri barvi sta prav klicala po tresočki :) No, ker mi je bila zelo všeč je seveda nastala tudi roza varjanta. Ker nimam tako veliko sequinčkov v roza odtenkih sem naredila en mix roza, vijolične, srebrne, rumene in mini zvezdice... Že pišem na nakupovalni listek roza sequinčke.














































Napis mami + očka = jaz je iz Mavelu, odtisnejn z Mistijem. Okvirček za tresočko sem zrezala s kvadrati s šivi. Odtis sem izrezala na roke čisto ob črni črti, da nisem imala nič belega roba. S črnim flumastrom pa sem še dodatno pobarvala rob, tako, da se ni videlo čisto nič bele. Z spremembo napisov jih lahko uporabite tudi kot otroško rojstnodnevno voščilnico. 

Pozdravček,
Tamara

2 komentarja: