ponedeljek, 20. junij 2016

Poročna kolekcija

Čez vikend sem naredila pregled neobjavljenega materjala. Groza, tole ne pejle nikamor, preko 300 izdelkov čaka na svoj nastop. Za vsak dan v letu imam eno objavo, če nič novega ne naredim (no, to seveda ne bo šlo, saj vsak dan naredim vsaj 3-4 voščilnice).  Mislim, da bo najboljše, da pokažem več izdelkov hkrati, drugače me bo čisto povozil čas. Zato danes pokažem poročno kolekcijo, ki je šla k isti naročnici za eno poroko. Torej je bilo potrebno narediti tri no ubistvu štiri različne voščilnice.

Najprej cascading voščilnica, ki sem jo jaz kar poimenovala harmonika :)



Seveda pa brez cvetlične čipke tudi tokrat ne bo šlo. Dodala sem srček z imeni in dva ptička. 

 Na tretji pa golobčka, ki prinašata prstane.





















No naknadno pa dobim sporočilo naročnice, da so tako krasne, če lahko last minute izdelam še eno voščilnico za to poroko. Ker se je tako mudilo, sem dala voščilnico iz zaloge. Ja, vedno imam nekaj voščilnic na zalogi ravno za takšne last minute primere, kjer lahko potem na hitro dadam kakšne personalizirane dodatke. Ker se je mudilo, nisem utegnila "strokovno" pofotkat končnega izdelka. Dodala sem napis čestitke in srček z imeni.























Lepo vas pozdravljam in hitim nazaj za ustvarjalno mizo,
Tamara

Ni komentarjev:

Objavite komentar