torek, 12. april 2016

Glasovanje za SOA

Pozdravljene punce.

Danes nimam voščilnice vas, bi vas pa rada obvestila, da lahko glasujete za moje voščilnice, da si priborim lepo nagrado. Namreč, kot sem vam že predstavila kolekcijo Stamp of Approval, sedaj poteka narečaj, da lahko osvojim novo škatlo, ki izide 20. aprila. Prijaviti je bilo potrebno voščilnice naprejene s prejšnjo škatlo. Vse kar je potrebno storiti je, da na povezavi stisnete srček v zgornjem desnem kotu slike pod zaporedno številko 15,16 in 18.


Hvala vam iz srca! 
Tamara

5 komentarjev:

  1. Čestitkeeee! Uspelo nam je :) Komaj čakam, da nam pokažeš kaj bo v box-u.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tamara, tudi jaz sem zadnjič oddala svoj glas, vidim, da nas je bilo dovolj - super! Po mojem mnenju so tvoje voščilnice prav izstopale. Čestitam! :)

    OdgovoriIzbriši