petek, 8. april 2016

Birma

Tale pa je bila namenjena Lari za Sveto Birmo. Ozadnje sem embosirala z embosing srajčko vrtnice. Golobček z vejico in križek na škatlici sta od CottageCutz. Krog s šivi, pravokotnik s šivi in tag z napisom Sv. birma so od Najlepšega para.


 Ker sem želela dodati 3D rožice sem za voščilnico izdelala škatlico.










Naročnica je želela žepek za denar.










Pripenjam jo v galerijo Najlepšega para.

Imejte se lepo.
Tamara

9 komentarjev:

  1. Roza sicer ni moja barva.. Ampak tale kompletek je res lep.
    Všeč mi je nežnost nežnega rožnatega pridiha ter belih detajlov.
    In te tvoje fotografije res so hude! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa, nežna in kot nalašč za deklico, ki bo prejela ta zakrament.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je in všeč mi je, da si jo shranila v škatlico. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh so pretty, love the added texture of the embossing!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako nežen kompletek. Super, odlično ti je uspelo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna voščilnica in škatlica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je..tako voščilnica kot škatlica.

    OdgovoriIzbriši