sobota, 19. marec 2016

Nakupovanje

Ena fotka shoppinga v teh dneh. Oh joj, čisto preveč zapravljam. Ampak to je bilo za tolažbo... Tako mi je žal, da nisem mogla priti na petkovo srečanje ustvarjalk in vas še v živo spoznati. Kaj čem služba naredi svoje, upam da bo kdaj srečanje tudi čez vikend. Hvala Polona za Rayher dostavo ❤️
Nekaj pa je še na poti iz UK ;)  pssst... Altenew štampiljkice prihajajo ❤️ komaj čakam. 

Ni lepšega, kot početi tisto kar te osrečuje. 


Nič, hitim za mojo ustvarjalno mizo. 

Želim vam eno krasno ustvarjalno soboto!

Tamara 😘 

3 komentarji:

  1. Nikoli ni preveč. Vedno nam še kaj manjka v zbirki. :)
    Potrebno se je potolažit, nagradit, razveselit. Mene zapravljanje še čaka. :) Je pa tudi meni zelo žal, ker se nisem uspela udeležit srečanje. Držim pesti, da se kmalu srečanje ponovi. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. U ja pridna si bila, mislim Polona ha ha, ampak glavno, da si naredila krasen seznam. Kar nehaj teh sladkorčkov je pristalo tudi v moji košarici :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahahaha ja dobro, da ne vedo punce vsega hahaha. Fajn ustvarjaj s temile dobroticami in v veliko veselje mi je bilo :*

    OdgovoriIzbriši