nedelja, 24. januar 2016

Elegantna roža

Nabavila sem rabljeno (meni novo) štampiljko Hero Arts Leafy vines. Že nekaj časa so se mi sledile sline, ko sem plavala po pinteresu. In potem zasledim, da jo ena pri nas prodaja. Akcija. Moja bo. Moja je. Svetovna je. Obožujem jo.

Naredila sem tehniko embossing resist. Odtisneš z blazinico Versamark (ki je meni najboljša za embossing), posuješ bel embossing prah, ga stopiš z grelno pištolo, potem pa akcija in packanje z distress blazinicami. Naredila sem v več barvah zalogo, a zaenkrat so te dobile končno verzijo. Kako se vam zdijo? Meni je modra mega všeč.





Pa še v rumeni kombiniciji.




Pri zadnji sem uporabila srebrn embossing prah, in pustila ozadje belo. Osnovo voščilnice pa sem "oblekla" v srebrn bleščičast washi trakec. 



Hvala za čudovite komentarje, z veseljem jih prebiram. 

Se beremo naslednjič

Tamara

8 komentarjev:

  1. res je prekrasna sama štampiljka in predvsem senčenje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna štampiljka in ti si jo tako lepo uporabila na voščilnicah. Kako različni efekti lahko nastanejo. Res so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi ta serija voščilnic je prekrasna. Težko bi se odločila za najljubšo barvo...modra in rumena sta mi favoritki, saj imam rada barve.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vsaka po svoj je čudovita in barve na prvih dveh so res zelo lepe. Tudi ostalo kar si pokazala v teh preteklih dneh je zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse barve voščilnic so zelo lepe. Štampiljka je res nekaj posebnega. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. hehe ena praviš :D Cudovito si jo uporabila :) :) :)

    OdgovoriIzbriši
  7. no, sem šele danes slišala za tole tehniko, ampak ti jo pa obvladaš! štampiljka pa res prekrasna! in tvoje senčenje tudi!

    OdgovoriIzbriši