nedelja, 23. november 2014

Mavelu blog hop - Vse najboljše

Mavelu.com blog hop pri Marini, pokukajte k njej kaj je naredila.

Uporabila sem štampiljko Vse najboljše. Z washi trakov sem oblikovala torto in jo okrasila s pol perlicami. S črnim distress markerjem sem naredila stojalo za torto in svečke.



Tamara

6 komentarjev:

  1. Oooo kako simpatična in preprosta voščilnica je nastala :) Tamara hvala ker se igraš z nami na našem blog hopu na Mavelu.com. Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrlo lijepa ideja za tortu i svijeće.Krasan rad.
    Lp ;Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je
    všeč so mi svetleči dodatki
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Si bila pa pridna te dni in kar nekaj ustvarila. Sem pogledala vse tri zadnej objave in lepo si ustvarjala.

    OdgovoriIzbriši
  5. O kako je dobra! Zelo domiselno sestavljena torta, super! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. S tole voščilnico si me popolnoma razorožila. :-) Ostajam brez besed. Preprosto krasna je in zelo domiselno izdelana.
    Hvala, ker pokukaš k meni. :-))

    OdgovoriIzbriši