petek, 27. januar 2017

Poročna škatlica presenečenja

Ojla, 
najprej se vam zahvalim za prelepa voščila. In pokažem poročno škatlico v modri barvi. Želela sem narediti nekaj čisto posebnega. Tako sem na pokrovu izrezala cvetlično čipko. Dodala CottageCutz prstane in rožice ter čipko okrog pokrova. Zunanje stranice sem naštempljala z Winnie and Walter Ring in the celebration in GinaK Designs setom štampiljk, ki je bil v Stamp of Approval kolekciji. 

V notranjosti sem tudi uporabila cvetlično čipko, da sem jo povezala s pokrovom. Imena so naštempljana z Altenew Calligraphy Alpha.  

Na sredino sem postavila "ograjo" CottageCutz. Izrezala sem jo 5x in zalepila skupaj, da sem dobila malce trši in debelejši izrezek. Malo sem ograjo pozlatila z vodenimi barvicami Kuretake Gansai Tambi Starry Colors. Zelenje sem pobarvala z vodenimi barvicami Kuretake Gansai Tambi in namesto rožic nalepila bele mini srčke. Rožice sem uporabila, da sem skrila silikonsko lepilo, s katerim sem postavila pokonci tole mojo ograjo. In po "tleh" naredila potko iz srčkov. 



Želim vam lep vikend,
se beremo naslednjič.
Tamara

5 komentarjev:

  1. Zelo lepa škatlica in super si se znašla z ograjo. Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  2. vau, kakšna škatlica in kakšni detajli, prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja čudovita je! Zelo lično okrašena in tale ograja z lokom res lepo deluje. Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prečudovite so tvoje romantične škatlice ob porokah! :) Tudi ta ni izjema, elegantna in prekrasna. Zelo lepo si se okrasila ograjo oz. poročni lok. Prav pravljično lepo izgleda. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. uauu čudovito...pa kako paše čipka na pokrov, fenomenalna ideja...

    OdgovoriIzbriši