nedelja, 23. oktober 2016

Prvi rojstni dan

Danes pa končno lahko pokažem voščilnice, ki so odšle k fotografinji, ki se ukvarja s porodno in družinsko fotografijo. Nekaj malčic je že praznovalo svoj 1. rojstni dan in jih je malo presenetila z voščilnicami. 

Na prvi voščilnici sem uporabila Kroge s šivi, Številke Papetrey ink, napis Ustvarjalni dotik. 

Na drugi voščilnici sem testirala nove Simon Says Stamp  blazinice, s katerimi sem odtisnila različne balone iz kolekcije Stamp Of Approval. S črnim pisalom sem narisala balonom vrvice. Uporabila sem veliko številko 1 in Zaokroženi borduri.

Pri tretji voščilnice sem uporabila simpatično Cottage Cutz žirafo, ki sem ji dodala tresoče učke ter balon s šivi Rayher. Žirafo sem postavila v škatlo Neat and Tangled. Šablona banner je iz Aliexpresa. Osnovo za voščilnico sem poštemplajla s MFT štampiljko za ozadje.


Pri zadnji sem uporabila simpatičen potiskan papir iz kolekcije It's a Girl, ki sem ga zagrabila enkrat u Rayherju, ker je bil znižan :) Številko 1 sem postavila na MFT čipko in dodala medvedka, kateri je pobarvan z Zig Clean Color Real brushi. 


Pozdravček do naslednjič,
Tamara

2 komentarja:

  1. Vse štiri voščilnice so zelo ljubke in nežne. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse so čudovite. Luštna ideja z žirafico v škatlici.

    OdgovoriIzbriši