ponedeljek, 25. julij 2016

Citrus Party s Hero Arts

Juhu, ekspresno hitro je prispela nagradica iz Simon Says Stamp. 


Pričakovala sem en izdelek, dobila pa sem morske papirje 15x15, 2 rožici, set prozornih štampiljk in sequinčke zraven pa še voščilnico, kjer so se potrudili in na roke napisali prijetno sporočilce. Waaaw! Takoj so mi v oči padle štampiljke Hero Arts Summer Lovin'. Prva ideja: Limonada Party :) 


Ups... Moji možgančki najbolj delujejo v razmetanem okolju :)

Vzela sem rumen fotokarton in naredila osnovo za voščilnico. Odločila sem se, da ozadnje naredim sama. Uporabila sem štampiljko limone in z Memento Dandelion blazinico po diagonili naštempljala svoj vzorčast papir, pri tem sem si pomagala s črtami na akrilnem bloku. 



Dvakrat sem odtisnila štampiljko steklenice, pobarvala nalepko z FineColor markerji in obrezala. Pobrskala sem po škatli, kjer hrčkam vse papirje in našla ravno prav debelega in širokega za napis iz Ustvarjalnega dotika. Za popoln odtis napisa sem si pomagala z Mistijem. Po robu sem papir senčila z isto rumeno blazinico in prilepila s 3D penco. 

Ker imam rada tudi okus limete, je seveda nastala ša Limeta Party in Limona-Limeta Party ;) Čeprav  nimam ravno prave limeta blazinice, sem uporabila eno zeleno, ki se mi je zdela najbolj podobna.




V tej kombinaciji pa ne sme manjkati tudi pomaranča :)




Tale pa sicer ni citrus, je pa ena rožica...mogoče podstavek za kozarec..nimam pojma kaj točno :) je pa iz tega seta štampiljk Hero Arts, ki sem jih uporabila. Da, sem zapolnila bel prostor med velikimi "rožicami" sem uporabila malo štampiljko iz kolekcije Stamp of Approval. Uporabila sem tudi napis Najlepši par in rezalno šablono Zaokroženi borduri. Zato jo pripenjam v Tinino galerijo za mesec Julij.


Pozdravček, 
Tamara

3 komentarji:

  1. Vau čestitke, krasna nagrada!
    Voščilnice so pa zelo lepe in osvežujoče :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. O, wau, kakšna super nagradica! Čudovito si uporabila štampiljke limon. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna nagradica in res lepo, da so ti zraven poslali še na roko napisano voščilnico. Krasno si bila inspirirana.

    OdgovoriIzbriši